سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی، سازمان امو مالیاتی کشور

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در نمایندگی انحصاری تلویزیون سونی، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است.

 

دارندگان تلویزیون های سونی می توانند با حضور در نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی‌ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

نمایندگی سونی ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. شرکت سونی در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی است.

 

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در این مرکز بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه میگردد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی و شرح داده شده اند. آنچه ما را متمایز می سازد تعمیر تلویزیون با کیفیت و سرعت بالا است.

 

اخبار تلویزیون سونی و دیگر خبرها

حتماً شما نیز با این اصل موافق هستید که به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در دستگاه‌های سونی وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان می‌سازد زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات تعمیرات سونی ممکن است ضمن آسیب به بخش های سالم دستگاه، خرابی کامل آن را سبب گردد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات سونی جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین کیفیت از کارشناسان حوزه تعمیرات سونی است.

 

کارشناسان مرکز تعمیرات سونی به دلیل حضور در همایش‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ها را در فرآیند تعمیرات به کار می‌گیرند. شما کاربران گرامی می‌توانید بخشی از اخبار مرتبط با حوزه تعمیرات تلویزیون سونی و دیگر رویدادهای مرتبط با این کمپانی محبوب را که توسط کارشناسان این مرکز تدوین و گردآوری شده‌اند در این بخش مطالعه نمایید.

 

انواع تلویزیون سونی و دیگر محصولات

تصور می‌کنید نخستین خروجی شرکت بزرگ سونی در گذشته چه بود؟ رادیو، تلویزیون، گوشی؟ هیچکدام. نخستین خروجی این شرکت یک پلوپز برقی بود که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. بالش الکتریکی گرم‌کننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت. بنیان‌گذاران سونی اما اختراعات و تولیدات خود را با پشتکار هر چه تمام‌تر دنبال کردند تا آن‌که در سال ۱۹۵۷، موفق به ارائه‌ی نخستین رادیوهای ترانزیستوری جیبی به دنیا شدند. سونی یکی از شرکت‌های باسابقه‌ی حوزه‌ی الکترونیک است که کاربران در دنیای امروز، آن را با تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند.

 

تاریخ راه‌اندازی این شرکتِ چندملیتی به یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی سال ۱۹۴۶ بازمی‌گردد. در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا نهادند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با سایر محصولات سونی به بخش زیر مراجعه نمایید.

 

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • عاطفه مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی