سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی، سازمان امو مالیاتی کشور

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با تعمیر گوشی سامسونگ در محل

تعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیر گوشی سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است.

غالب تعمیرکاران فعال در مراکز غیر معتبر، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

صفر تا صد تعمیرات گوشی سامسونگ |سامانه تعمیرات تخصصی موبایل

از همین روست که کارشناسان تعمیر موبایل سامسونگ توصیه می‌کنند که در صورت بروز نقض در هرکدام از موبایل‌های سامسونگ، می‌بایست این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزید. کاربران گرامی این محصول می‌توانند جهت دریافت تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با بهسازی و تعمیر موبایل سامسونگ به این مرکز مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: تعمیر لپ تاپ

مراحل تعمیرات گوشی سامسونگ

دریافت گوشی و ارایه رسید

دریافت گوشی سامسونگ شما و ارایه رسید تعمیرات. شما می‌توانید گوشی سامسونگ خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر می‌گردد و از طریق رسید می‌توانید پیگیر دستگاه دخود باشید.

بررسی و اعلام هزینه

پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می‌پذیرد و به مشتری اعلام هزینه می‌گردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام می‌گردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص و به مشتری اعلام هزینه می‌گردد. بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایت تا 48 ساعت تعمیر می‌شود و در 20 در صد موارد یکهفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می‌شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه‌ای اندیشیده‌ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.

این مطلب را هم بخوانید: نصب دوربین مداربسته

تعمیر گوشی

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می‌شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارایه می‌گردد. تعمیرات 118 برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام می‌گردد.

تماس با مرکز پشتیبانی سامسونگ و تعمیر سریع گوشی موبایل | موبایل کمک

نمایندگی موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ می‌بایست با رعایت پارامترهای خاص انجام پذیرد تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری کرده و بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب گردد. اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیرات موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می‌گردند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است. غالب تعمیرکاران فعال در این مراکز، بی‌هیچ دانش تخصصی و صرفاً با تکیه بر تجربه‌های پیشین خود در تعمیرات گوشی، نسبت به تعمیر موبایل سامسونگ اقدام می‌نمایند؛ از این‌رو اغلب قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌گردد.

از این رو اکیداً توصیه می‌شود در صورت بروز اشکال در گوشی مورد استفاده‌تان صرفاً به نمایندگی تعمیرات موبایل Samsung مراجعه نمایید و از تحویل دستگاه خود به سایر مراکز غیرمجاز خودداری نمایید. بد نیست بدانید که سرویس‌های تخصصی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بر اساس استانداردهای جهانی، توسط خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر است. ضمن آنکه تعویض قطعات موبایل تنها با استفاده از نمونه‌های اورجینال و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه است.

  • عاطفه مومنی
  • ۰
  • ۰

تعمیر لپ تاپ دل

لپ تاپ من روشن نمی‌شود مشکل از کجاست؟

تعمیر لپ‌تاپ دل یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی دل است که به دست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار به کاربران این دستگاه ارائه می‌گردد. تعمیر لپ تاپ شارپ دل اگرچه در ابتدای ممکن است امر چندان پیچیده‌ای بنظر نرسد و افراد و مراکز بسیاری با اندک تخصص وارد این حوزه گردند لیکن در سخنی کوتاه با مشتریان این مراکز می‌توان به اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه چنین مراکزی پی برد.

عموماً کادر فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوط، ضربات جبران‌ناپذیری به قطعات و تجهیزات لپ‌تاپ‌ها وارد می‌کنند. پیشنهاد ما به شما آن است که در صورت مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه‌های خویش از مراجعه به چنین مراکزی خودداری نمایید و خدمات تخصصی خویش را با حضور در نمایندگی رسمی مرکز تعمیر لپ تاپ دل دریافت دارید.

تعمیرات لپ تاپ دل در محل با کمترین هزینه | نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل

حتما بخوانید: مشکلات رایج پلی استیشن

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی لپ تاپ‌های دل با داشتن پیشرفته‌ترین و مجهزترین کارگاه‌های تعمیر، تعمیرات لپ تاپ دل را به صورت بسیار دقیق انجام می‌دهد. اهمیت به روز بودن و تجهیز واحد تعمیر لپ تاپ دل برای مدیریت این نمایندگی بسیار زیاد است. از این رو این نمایندگی قادر به حل مشکلاتی است که دیگر نمایندگی‌های تعمیر لپ تاپ قادر به حل آن نیستند.

علاوه بر کارگاه‌های مجهز نمایندگی دل دارای کارشناسان خبره تعمیرات می‌باشند. این کارشناسان از برترین تکنیسین‌های لپ تاپ انتخاب شده‌اند و دارای تجربه طولانی در حوزه تعمیر لپ تاپ هستند. این کارشناسان از لحاظ میزان اطلاعات در زمینه لپ تاپ و تخصص در زمینه تعمیرات آن دارای تبحر زیادی هستند.

در صورت امکان باطری، شارژر، کابل و اتصالات برقی را تست کنید و در صورت حل نشدن مشکل ممکن است جریان کشی در مدارات الکترونیکی وجود داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین مداربسته

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

از آنجا که لپ تاپ دل در کشور دارای طرفداران خاص خود می‌باشد نمایندگی لپ تاپ دل به ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل می‌پردازد. خدمات تعمیرات لپ تاپ دل شامل ارتقا لپ تاپ dell، تعمیر شارژر لپ تاپ دل، تعمیرات مادربرد لپ تاپ، تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ دل، تعمیرات فن لپ تاپ dell، تعمیرات قاب لپ تاپ دل، تعویض قاب لپ تاپ دل، تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ dell، ارتقاء هارد لپ تاپ دل، قابسازی لپ تاپ دل و دیگر خدمات تخصصی می‌باشد. تعمیر لپ تاپ دل در نمایندگی دل به وسیله کارشناسان مجرب این نمایندگی صورت می‌گیرد.

تعمیرات لپ تاپ دل - نمایندگی مجاز دل - LPS

همچنین بخش فروش نمایندگی لپ تاپ دل به ارائه لپ تاپ به علاقه مندان این محصول می‌پردازد. کلیه محصولات خریداری شده شامل خدمات پس از فروش لپ تاپ دل و گارانتی لپ تاپ دل می‌شوند. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ دل را دارید کارشناسان نمایندگی دل بهترین مشاوران شما هنگام خرید خواهند بود. بنابرین اگر قصد خرید لپ تاپ دل و یا تعمیر آن را دارید با مراجه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل از تخصصی‌ترین خدمات این نمایندگی بهره مند شوید.

چرا بهتر است تعمیرات لپ تاپ دل خود را به ما بسپارید؟

نمایندگی رسمی تعمیرات لپ تاپ Dell بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه برای سرویس انواع مدل‌های لپ تاپ دل در تهران می‌باشد.

مرکز تخصصی لپ تاپ دل Dell با ده‌ها متخصص با تجربه و گارانتی خدمات ارائه شده همواره سعی بر این دارد تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

  • عاطفه مومنی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با مشکلات رایج پلی استیشن

با پیشرفت تکنولوژی، پلی استیشن ها یکی از وسایل مورد علاقه ی گیمرها به شمار می آیند. به همین دلیل تعمیر پلی استیشن برای این کاربران امری مهم به حساب می آید. کمپانی سونی یکی از خلاق ترین ها در زمینه ی طراحی پلی استیشن می باشد.

راه های رفع مشکلات رایج پلی استیشن

این دستگاه ها مثل تمام وسایل دیگر گاهی دچار اختلال و آسیب می شوند. لازم است بدانید تعمیرات پلی استیشن سونی کار ساده ای نیست. این دستگاه به دلیل حساسیت ها و پیچیدگی های داخلی باید توسط تعمیرکاری مجرب تعمیر شود. خبرخوش برای شما این است که ما برترین تعمیرکاران را در این مجموعه گردآوری کرده ایم تا شما کاربران برای تعمیر دستگاه خود دغدغه ای نداشته باشید.

حل مشکلات رایج پلی‌استیشن 4 | از چراغ چشمک‌زن آبی تا درگاه‌های آسیب دیده! -  حرف مفید

حتما بخوانید: نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

عیوب رایج پلی استیشن سونی

پلی استیشن ها معمولا دچار مشکلاتی شبیه به هم می شوند که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی

برای رفع این مشکل ابتدا از مرتبط بودن دیسک با دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. مهمترین نکته در این زمینه پشتیبانی دستگاه شما از فرمت دیسک می باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

عدم اتصال به اینترنت

برای رفع این مشکل ابتدا وضعیت سرور را چک کنید ممکن است دچار اختلال شده باشد و یا موقتا از دسترس خارج شده باشد.

قابل دسترس نبودن محتوا

ارور رایج پلی استیشن ها قابل دسترس نبودن محتوا می باشد که لازم است برای رفع آن با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

مشکلات پلی استیشن 4 و راه حل | هوشیار

نامعتبر بودن کارت اعتباری

در صورت مواجه شدن با این ارور، از درست وارد کردن اطلاعات کارت اطمینان حاصل کنید.

عدم تشخیص هارد دیسک توسط کنسول

برای رفع این مشکل پیشنهاد ما خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد.

رفع عیوب رایج در واحد تعمیرات پلی استیشن سونی

تمام مشکلات ذکر شده در بالا و همچنین ایرادات احتمالی دیگر در این مرکز قابل رفع می باشند. تعمیرکاران و متخصصان این مجموعه بر تمام عیوب دستگاه ها و نحوه ی برطرف کردن آن ها مسلط هستند. تعمیرات پلی استیشن سونی در این مرکز توسط مهندسان نمونه انجام می شود.

نکات مهم برای نگهداری پلی استیشن سونی

عواملی که بر خرابی پلی استیشن سونی تاثیرگزار هستند شامل رطوبت، گرد و غبار، عدم سرویس به موقع دستگاه و نوسانات جریان برق می باشد. سرویس به موقع دستگاه یکی از حیاتی ترین نکات در خصوص نگهداری دستگاه  می باشد زیرا کمک می کند تا قبل از خرابی کامل ، به تعمیر آن بپردازید. فرسودگی قطعات نیز یکی از عواملی است که در عملکرد دستگاه اختلال  ایجاد می کند، سرویس به موقع از مستهلک شدن قطعات جلوگیری می کند.

برخی از ایرادات پلی استیشن سونی تنها به وسیله ی دستگاه BGA امکان پذیر است. مرکز تعمیرات پلی استیشن سونی با بهره مندی از این دستگاه تمام عیوب پلی استیشن شما را برطرف می کند.

  • عاطفه مومنی
  • ۰
  • ۰

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

انتخاب مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته هایک ویژن به اندازه ی پیدا کردن دوربین های مناسب برای منزلتان مهم است. برای انجام این کار بهتر است با در نظر گرفتن اهداف امنیتی تان در طول خانه گام بردارید. مکان هایی مانند پنجره طبقه اول، درب اتوماتیک پارکینگ و یا حتی زیر زمین ها را به عنوان نقاط ورودی که برای مزاحمان جذاب تر است را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از نکات خوب برای قرار دادن دوربین این است که دوربین های واقعی را خارج از دسترس (و احتمالا خارج از دید) نصب کنید. سپس، دوربین های شبیه به دوربین های واقعی را در اطراف ملکتان قرار دهید. به این ترتیب، اگر یک نفوذگر یکی از دوربین های شما را بشکند، یک دوربین مجازی ارزان قیمت شکسته شده ویدیویی از این عمل خواهید داشت.

بهترین مکان نصب دوربین مداربسته | نصب دوربین مدار بسته

حتما بخوانید: خرابی های تلویزیون الجی

در اینجا پنج نقطه وجود دارد که باید همیشه یک دوربین نظارت بر خانه در آنها نصب کنید:

درب جلویی

برآورد شده است که ۳۴٪ از تمام سارقان از طریق درب جلو وارد خانه می شوند ، بنابراین شما یکی از دوربین های مداربسته هایک ویژن را در اینجا قرار خواهید داد. برای جلوگیری از مزاحمت برای دوربینتان آن را در سطح طبقه دوم یا حتی در سطح صاف منزلتان قرار دهید و کانون آن را روی درب جلو قرار دهید. اگر خانه شما فقط یک طبقه دارد، دوربین درب جلو را در یک شبکه ی سیمی قرار دهید تا در برابر سنگ ها، چوب ها و دیگر سلاح ها محافظت شوند.

درب پشتی

۲۲٪ از دیگر سارقان خانه از طریق درب پشتی و درب جانبی وارد منزل می شوند، بنابراین شما دوربین هایی را در اینجا هم لازم خواهید داشت. مهم است که هر ورودی یک دوربین داشته باشد. مجددا تلاش کنید دوربین خود را از دسترس افراد خارج کنید یا آن را از هر چیزی که یک مزاحم می تواند به سوی آن پرت کند محافظت کنید.

بهترین مکان نصب دوربین مداربسته برای کسب و کارها

نکته کارشناس: حتما دوربینی نصب کنید که هم ضدآب باشد و هم مجهز به دید در شب باشد.

پنجره های دور از خیابان

سارقان اغلب با شکستن پنجره ی عقب وارد خانه می شوند. با انتخاب پنجره ای که در نمای مستقیم خیابان نیست، سارقان شانس دستگیری شان را کاهش می دهند. قرار دادن دوربین در پنجره های عقب به شما اجازه می دهد تا اگر مزاحمی از این راه وارد خانه می شود را بگیرید.

نکته کارشناس: بهترین گزینه در اینجا این است که یک دوربین امنیتی بی سیم با قابلیت کنترل از راه دور نصب کنید و بتوانید با یک ابزار متحرک یا تبلت آن را کنترل کنید.

ورودی حیاط خلوت و حیاط جانبی

چیزهایی مانند ماشین چمن زنی گران قیمت و دوچرخه های بچه گانه که در بیرون می مانند می توانند مزاحمان را به سوی حیاط جذب کنند. اطمینان حاصل کنید که حیاط تان را با چراغ های سنسور حرکت و یک دوربین نظارت دید در شب مجهز کرده اید. اگر حیاط پشتی شما از داخل حصار دارد، مطمئن شوید که دوربین شما نمای ورودی را دارد (یا یک دوربین دوم در آنجا نصب کنید) .

نکته کارشناس: یک دوربین در دید آشکار قرار دهید. اغلب، فقط دیدن یک دوربین امنیتی کافیست تا مزاحم ورود به خانه ی دیگری را انتخاب نماید.

مراحل نصب دوربین مدار بسته و نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید - امن  الکترونیک

پله های زیرزمینی

بسیاری از زیرزمین ها به دریچه ها / درب ها، و یا حداقل پنجره های کوچک دسترسی دارند که برای به درون خزیدن از طریق آنها به اندازه کافی بزرگ هستند. دوربین را روی پله هایی که از زیرزمین به خانه شما می آیند قرار دهید تا ورود هر گونه مزاحمی را که ممکن است از طریق پنجره زیرزمین یا دیگر ورودی ها به خانه برسد را ضبط کند.

نکته کارشناس: هنگامی ایجاد امنیت برای زیرزمین به نصب دوربین امنیتی حساس به حرکت با دید در شب نیاز خواهید داشت.

  • عاطفه مومنی
  • ۰
  • ۰

متداول ترین عیب های تلویزیون ال جی را بشناسیم

تعمیر منبع تغذیه تلویزیون LED از تعمیر تغذیه تلویزیون CRT ساده‌تر است، چون به نسبت کوچک‌تر است و معمولا دارای یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر است. بعضی از مدل‌ها دارای خروجی ۱۸ یا ۲۴ ولت هستند. امروزه مدارات منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی می‌شوند، مانند تلویزیون های جدید LED ال ای دی ال جی. در حالی که در مدل‌های قدیمی‌تر در ماژول جدا طراحی می شدند. تعمیر آداپتور منبع تغذیه تلویزیون بسیار ساده است، زیرا به راحتی می توان با جایگزین یک مدل سالم از خرابی آن اطمینان حاصل کرد. همچنین می توان از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای تست تلویزیون (از طریق جک ورودی) استفاده کرد.

LG از تلویزیون های 8K در دو مدل OLED و NanoCell رونمایی کرد! - سخت‌افزارمگ

تلویزیون های سری LN

این مدل از تلویزیون ها اولین سری از تلویزیون های هستند که دارای بک لایت با چندین خط سری می باشد و تعمیرات در این مدل تلویزیون با ال ای دی های فابریکی انجام می شود خرابی در این مدل به این صورت است که تصویر تلویزیون به طور کامل سیاه می شود ولی صدا هست البته در مدل های ۴۷ و ۵۰ و ۵۵ در لحظه اول روشن کردن چند ثانیه لوگوی ال جی دیده می شود و بعد تصویر سیاه می شود که در این مدل اصلاحیه های برای جلوگیری از خرابی مجدد انجام می شود. تمامی تعمیرات و انجام اصلاحیه در منزل انجام می شود.

تلویزیون های سری LF

در این مدل تلویزیون ها دارای تنوع بیشتری  بک لایت می باشند که برای هر مدل تعمیرات متفاوت است به این صورت که در بعضی مدل ها ال ای دی ها به صورت یک سری کامل بر روی یک فلز آلومینیومی می باشد و برد پاور متفاوتی می باشد که برای تعمیر تلویزیون باید بک لایت به صورت کامل تعویض شود البته در این مدل تلویزیون ها تصویر با وضوح بیشتر می باشد. یک مشکل دیگر که در این مدل شایع می باشد خاموش و روشن شدن متداول می باشد که این مشکل از برد مین تلویزیون می باشد. تعمیرات توسط متخصصین مجرب انجام می شود. در این مرکز سعی شده که تعمیرات را به همراه رفع مشکلی که باعث این خرابی شده است انجام می شود.

تلویزیون خود به خود خاموش شد

تلویزیون‌های امروزی با ولتاژ پایین برق کار می‌کنند، این مسئله موجب می‌شود با نوسانات برق تلویزیون به ناگهان خاموش شود. برای جلوگیری از این مسئله بهتر است از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق جلوگیری کنید و از محافظ برق بهره ببرید. اگر نوسان برق باز هم ادامه یابد ممکن است به برد پاور تلویزیون شما آسیبی جدی وارد کند. برد پاور وظیفه تامین ولتاژ و آمپر مین برد را دارد، با خرابی آن در عملکرد مین برد نیز اختلا ایجاد می‌شود.

مین برد. در تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون شده و خاموشی خود به خود آن را به همراه دارد برای رفع این موارد باید مین برد تلویزیون تعویض شود.

علت پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی

تلویزیون روشن می کنید اما بجز سیاهی صفحه چیزی نخواهید دید، بعد از کمی جستجو متوجه می شوید که کانال های تلویزیون از بین رفته اند. دلیل اصلی از بین رفتن کانال های تلویزیون آی سی حافظه مین برد تلویزیون هست که حتما باید تعویض شود  اگر به سرعت این قطعه را تعمیر نکنید موجب خرابی تلویزیون خواهد شد. برای تعمیر تلویزیون به معتبرترین مکان ها مراجعه کنید.

قیمت و خرید تلویزیون ال‌ جی LM5500 ال‌ جی 43LM5500

در تلویزیون ال جی یک لحظه تصویر می آید و خاموش می‌شود

اگر با این دو مشکل مواجه شدید می‌توانید از راه حل‌های مشابه که در ادامه بیان می‌کنیم برای رفع این ایرادها استفاده کنید.

برای حل ایراد در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون؟ شاید در این موارد دستگاه هنگ کرده باشد.

-تعمیر تلویزیون ال جی در حالتی که دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد :

 اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و... متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید .

اگر دستگاه اصلا روشن نشد برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید.

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی

هنگام نگاه کردن برنامه مورد علاقه خود نور تلویزیون کم می شود و شما قادر نیستید که برنامه را بدرستی ببینید؛ قبل از هرکاری مطمئن شوید که تنظیمات اصلی بهم نریخته استغ بعد از اینکه متوجه شدید که مشکل از تنظیمات نیست با این مورد را در نظر بگیرید که فسفر بکار رفته در پلاسمای تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. در چنین موردی توصیه می کنیم که به  هیچ عنوان خودتان دست بکار نشوید و از یک متخصص حرفه ای تعمیرات تلویزیون استفاده کنید.

ویروسی شدن تلویزیون ال جی

تلویزیون های هوشمند همانند دیگر وسایل هوشمند ویروس می تواند منتقل شود و باعث آسیب دیدگی تلویزیون شما شود؛ برای از بین بردن ویروس تلویزیون باید تمام تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و به حالت قبل برگردانید.

منبع

  • عاطفه مومنی
  • ۰
  • ۰

انحصار وراثت سپرده های بانکی چیست؟

انحصار وراثت سپرده بانکی پس از فوت متوفی برای بازماندگان آن جای سوال دارد که چه کنند و چه مراحلی دارد که هر چه سریعتر بتوانند کارهای مالیات بر ارث سپرده بانکی را  انجام دهند که در این قسمت بصورت کامل و دقیق آنرا بررسی خوهیم کرد.

انحصار وراثت حساب بانکی | سود حاصل از حساب بانکی متوفی | حصر وراثت ...

بررسی مراحل انحصار وراثت سپرده بانکی

باید گفت به محض اینکه یک نفر قوت می کند شناسنامه فرد باطل می شود و با توجه به یکپارچه شدن سیستم های اطلاعاتی فوت فرد از طریق سازمان ثبت احوال در هنگام ابطال شناسنامه به ارگانهایی نظیر بانکها ، سازمان ثبت اسناد و املاک ، دفاتر اسناد رسمی و …گزارش میگردد

به همین دلیل از این زمان کلیه حساب های بانکی متوفی مسدود می گردد و قابلیت دسترسی و برداشت از این حساب ها وجود ندارد و این چیزی است که واراث اول از همه با آن روبه رو می شوند چرا که غالبا وراث در جهت هزینه های کفن و دفن و مراسمات معوله عزاداری به بانک مراجعه که از حساب بانکی خود متوفی برداشت کنند و در آن لحظه با این پیام بانک مواجه میشوند که حساب های بانکی متوفی مسدود است و حق برداشت ندارند

مالیات انحصار وراثت سپرده بانکی

بنابراین وراث در اولین قدم برای برداشت از حساب متوفی باید انحصار وراثت را انجام دهند تا همگی ورثه متوفی معیین شوند یعنی ورثه متوفی با در دست سپس به اداره مالیات مربوطه مراجعه و با پرداخت مالیات بر ارث سپرده بانکی موجبات رفع توقیف از حساب متوفی را فراهم آورده . و اینکه میزان مالیات مربوطه چند درصد است و چه عوامل و فاکتورهایی در تعیین میزان آن دخیل است را بنده در مرقومه دیگری به طور حزئی عنوان نموده ام . و همین طور مراحل اخذ گواهی حصر وراثت و مدارک لازم در این زمینه را به ورات در بخش های دیگر سایت عنوان نموده ام .

برای تعیین تکلیف میراث هرکس پس از فوت، ابتدا باید ورثه را تعیین کرد.

مراحل و مدارک لازم جهت صدور گواهی انحصار وراثت

رسیدگی به این امر از سوی مرجع قانونی و با رعایت تشریفات مقرر در قانون را «انحصار وراثت» و رای صادر شده را «تصدیق یا گواهی انحصار وراثت» می‌نامند.

بر اساس قانون مالیات های مستقیم، وراث یک فرد به سه طبقه تقسیم میشوند

  • طبقه اول: پدر، مادر، شوهر، زن، فرزندان، اولادفرزندان
  • طبقه دوم: اجداد، خواهر، برادر و فرزندان آن‌ها
  • طبقه سوم: عمو، عمه، دایی، خاله و فرزندان آن‌ها

از کدام مرجع می‌توان درخواست صدور گواهی انحصار وراثت کرد؟

برای صدور گواهی انحصار وراثت باید به شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی مراجعه کرد. لیکن باید توجه کرد که رسیدگی به دعاوی درباره اصل و نسب، وصیت، تولیت، یا وقف که ممکن است پس از فوت متوفی ایجاد شود کماکان در صلاحیت دادگاه‌های عمومی است و چنین دعاوی حتی با توافق طرفین قابلیت طرح در شورای حل اختلاف را ندارد.

  • عاطفه مومنی