سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی

سازمان مالیاتی، سازمان امو مالیاتی کشور

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون سونی چیست؟ چرا یک رنگ غیرعادی به تصویر تلویزیون سونی اضافه شده است؟ دلیل نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر تلویزیون سونی چیست؟ بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی، نشان‌دهنده خرابی پنل این دستگاه است.

 

پنل تلویزیون مهم‌ترین قطعه این دستگاه است چراکه 70 درصد از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است. منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که به دلیل بروز مشکلاتی مانند: آبخوردگی و همچنین وارد شدن ضربه به آن دچار مشکل می‌شود. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در تلویزیون خود مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی و تعمیر پنل تلویزیون سونی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی بسپارید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را در محل به شما ارائه دهند.

 

عیب یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی

تعویض پنل تلویزیون sony

تعویض پنل ال سی دی تلویزیون، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،

 

خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر تلویزیون سونی را ضروری می سازند.) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل تلویزیون سونی است.

 

تعمیر فلت تلویزیون سونی

در میان خدمات و سرویس‌های متعدد مربوط به تعمیرات تلویزیون‌ سونی، خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی جزو گران‌قیمت‌ترین‌ها هستند. پس از این دو سرویس، تعمیرات مرتبط با تعویض فلت تلویزیون سونی به دلیل نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و قطعات خاص جزو خدمات گرانقیمت تلویزیون به شمار می‌آیند. عمده‌ترین علت خرابی فلت‌ها آبخوردگی آنهاست.

 

البته علل دیگری نظیر استهلاک قطعات دستگاه، ضربه خوردن دستگاه و مواردی از این دست نیز سبب خرابی فلت تلویزیون می‌گردند. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر فلت تلویزیون را با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی و یا به صورت سرویس در محل تلویزیون دریافت نمایید.

 

تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی

آبخوردگی تلویزیون سونی به هر دلیل که اتفاق بیفتد نخستین کار پیشنهادی از سوی کارشناسان، خاموش کردن تلویزیون و خودداری از روشن کردن مجدد آن است. ضمن آنکه با این اتفاق، می‌بایست در اسرع وقت دستگاه را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی تحویل داد تا اقدامات مورد نیاز جهت پیشگیری از خرابی‌های دوچندان، بر روی آن اعمال گردد. متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی تلویزیون سونی وجود ندارد.

 

ضمن آنکه، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیرات تلویزیون سونی ترجیح می‌دهند).

دیگر خدمات مرکز تعمیر تلویزیون سونی

در این بخش برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون سونی اشاره خواهیم کرد. همانگونه که مشاهده می‌کنید، خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون سونی، منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با انواع تلویزیون سونی را شامل می‌گردد.

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • عاطفه مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی